• Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

    Medori har tagit fram broschyrer med fokus på ”Försprång” som är Länsförsäkringar Fastighetsförmedlings internettjänst där man som kund kan få tillgång till objekt som ännu inte släppts till den breda marknaden. Den initiala tanken är att formspråket som används vid ”Försprång” skall appliceras på övrigt externt bruk, både i tryckt material men också exempelvis anpassning för iPad och PowerPoint. Radioreklam har även tagits fram med fokus på bank, fastighetsförmedling och försäkring.

  • Medori har sedan 2013 arbetat strategiskt med budskap och innehåll i delar så som säljmaterial, annonser samt radioreklam. Materialet används vid marknadsföring men framför allt vid det personliga mötet. Medori har vart lyhörda och lyckats hitta fördelar och förmåner men framför allt att gestalta detta på ett tydligt och förståeligt sätt utifrån ett kundperspektiv och allt med en gemensam röd tråd. Den lilla byrån med de stora resurserna! Sköna och lyhörda personer som levererar på en professionell höjd.

    • Peter Jacobsson
    • VD, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
  • Se Länsförsäkringar Fastighetsförmedlings webbplats här
  • Vad gjorde Reklambyrån?

    • Säljmaterial
    • Radiomanus
    • Radioreklam
    • Kul att ni hittade till just vår reklambyrå!

    • Lämna ditt nummer så ringer jag upp dig.